ΓΕΝΝΗΜΑ ΤΟΥ WRC

ΤΟ ΝΕΟ GR YARIS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ HOT HATCH

Είναι καθαρόαιμο. Γέννημα-θρέμμα του WRC. Δεν κατασκευάζεται από μία ομάδα γραφείου, αλλά από ανθρώπους που τους ενώνει ένα κοινό πάθος: η νίκη. Προϊόν συνεργασίας με την ομάδα WRC TOYOTA GAZOO Racing , ενσωματώνει γνώση και τεχνολογία από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που του επιτρέπει να αναδεικνύεται νικητής σε όλων των ειδών τις ειδικές διαδρομές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), και ταυτόχρονα να προσφέρει αίσθηση γνήσιου σπορ αυτοκινήτου στους δρόμους που οδηγείτε καθημερινά.

  • ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ WRC

    Ήταν θέλημα της μοίρας, ο Tommi Mäkinen και ο Akio Toyoda να συναντηθούν το 2014. Ο τέσσερις φορές νικητής του WRC και ο πρόεδρος της Toyota - δύο άνδρες που ήρθαν κοντά λόγω των αγώνων ράλι - δέθηκαν μέσω μιας επικής διαδρομής στο πάγο. To τέλειο έναυσμα για την επιστροφή της Toyota στο WRC με ένα σπορ αυτοκίνητο γεννημένο νικητή. Το νέο GR Yaris.

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ GR-4

Στην καρδιά του νέου GR Yaris βρίσκεται το GR-4. Αποτέλεσμα συνεργασίας με την ομάδα WRC TOYOTA GAZOO Racing και βελτιωμένο από οδηγούς του WRC, το νέο, σπορ τετρακίνητο σύστημα της Toyota διαθέτει Σύζευξη Υψηλής Απόκρισης και ηλεκτρονικό συμπλέκτη που προσφέρει υψηλά επίπεδα πλευρικής και ελκτικής πρόσφυσης.

Μέσω του επιλογέα τετρακίνησης του GR Yaris, μπορείτε να μεταβάλλετε άμεσα την ποσότητα ροπής που αποστέλλεται μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Τα τρία προγράμματα, Track (50:50), Sport (30:70) και Normal (60:40) επιτρέπουν να διαμορφώνετε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σύμφωνα με τη διάθεσή σας, είτε για καλύτερο έλεγχο στις υψηλές ταχύτητες στην πίστα, είτε για ενθουσιώδη αίσθηση πίσω κίνησης σε έναν επαρχιακό δρόμο ή για μεγαλύτερη ευελιξία στην πόλη.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ

Κάτω από το καπό του GR Yaris βρίσκεται ένας κινητήρας κάθε άλλο παρά συνηθισμένος. Αποδίδοντας 261 PS και 360 Nm, ο νέος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.6L μπορεί να χαρακτηριστεί ως ο ισχυρότερος 3-κύλινδρος κινητήρας παραγωγής στον κόσμο.
Έχοντας εξελιχθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς του WRC2, ενσωματώνει προηγμένη αγωνιστική τεχνογνωσία και υλικά πρωτόγνωρα σε αυτοκίνητο παραγωγής. Συμπαγής και ελαφρύς, αποδίδει κορυφαίες επιδόσεις χάρη στην μοναδική κεφαλή και τα μπλοκ, σε ειδικό στρόφαλο και έμβολα και ένα turbo με σφαιρικά ρουλεμάν, που διασφαλίζουν άμεση απόκριση στην πίστα και οδηγικές απολαύσεις στο δρόμο.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΙΚΕΣ

Αντίθετα με τα περισσότερα αυτοκίνητα, το GR Yaris δεν έχει σχεδιαστεί για να εντυπωσιάζει απλά αλλά για να σηκώνει τρόπαια – με στυλ. Στο ελαφρύ, τρίθυρο αμάξωμά του έχουν εφαρμοστεί πολυάριθμα μέτρα μείωσης βάρους, εξοικονομώντας 38 kg από το αμάξωμα του Yaris.

Η χαμηλότερη οροφή κατά 95mm – συγκριτικά με το Yaris – και αεροδυναμικά βοηθήματα σχεδιασμένα για να κατευθύνουν ομαλά τον αέρα προς το πίσω τμήμα, αποτελούν διαπιστευτήρια του GR Yaris στα γρήγορα 'τυφλά λοφάκια' του Ράλι Φινλανδίας και στις συνεχόμενες στροφές της.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ MOTOMACHI

Όταν πρέπει να συναρμολογήσεις ένα ειδικό σπορ αυτοκίνητο όπως το GR Yaris, υπάρχει μόνο ένα μέρος στον κόσμο που θέλεις το δημιούργημά σου να λάβει σάρκα και οστά: το Motomachi, στην Ιαπωνία. Το μέρος που γεννήθηκαν θρύλοι όπως το Lexus LFA και η Supra A80, το Motomachi φιλοξενεί τώρα την πρώτη γραμμή παραγωγής GR, που είναι έτοιμη για τη χειροποίητη κατασκευή ενός hot hatch που όμοιό του δεν υπάρχει, ένα πραγματικά αγωνιστικό υπερόπλο.