25 ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ

Πριν από ένα και πλέον αιώνα, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έφερε την επανάσταση σε όλο τον κόσμο, κάνοντας προσιτή στο ευρύ κοινό την ιδέα της ατομικής μετακίνησης– αλλά με κόστος για τον πλανήτη που όλοι μοιραζόμαστε. Έτσι το 1993 η Toyota έθεσε ως στόχο τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου χαμηλών εκπομπών. Τέσσερα χρόνια αργότερα, γεννήθηκε το πρώτο μας πρωτοποριακό υβριδικό όχημα και έκτοτε παραμένουμε προσηλωμένοι στον ίδιο στόχο. Σήμερα, ακολουθώντας το δρόμο της καινοτομίας, τα οχήματα Toyota μπορούν να κατασκευάζονται με ακόμα καθαρότερες τεχνολογίες, μειώνοντας το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα – πετυχαίνοντας μάλιστα μία θετική αλλαγή.

1997: Prius Hybrid

Το σύστημα του Prius Hybrid μας έφερε πληθώρα έξυπνων λύσεων εξοικονόμησης καυσίμου – από την έξυπνη διαχείριση της ισχύος του κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα σε συνάρτηση με τις οδηγικές συνθήκες μέχρι την απενεργοποίηση του κινητήρα όταν το όχημα σταματά. Αλλά το σημαντικότερο ήταν το σύστημα αναγεννητικής πέδησης. Αντί η κινητική ενέργεια να σπαταλιέται ως θερμότητα, όπως συνέβαινε παλιότερα, ανακτάται και μετατρέπεται σε ηλεκτρική για την επαναφόρτιση της μπαταρίας.

2003: Hybrid Synergy Drive

Το Hybrid Synergy Drive (HSD) της Toyota έχει υποστεί κάποιες αλλαγές, με βελτιώσεις στον κινητήρα και τη συστοιχία της μπαταρίας, με τον ηλεκτροκινητήρα να είναι ισχυρότερος κατά 50%. Ως αποτέλεσμα, το νέο Prius ήταν όχι μόνο ταχύτερο και πιο άμεσο σε απόκριση, αλλά προσέφερε και παγκοσμίως κορυφαία απόδοση καυσίμου, αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία (2km) και λιγότερες εκπομπές CO2 (104g/km).

2009: Plug-in Hybrid

Το 2009, ένα νέο plug-in hybrid Prius έκανε το ντεμπούτο του στις Εκθέσεις Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και του Λος Άντζελες. Αυτό, πέραν του ότι διέθετε μία μπαταρία υψηλότερης χωρητικότητας για ανώτερες, ηλεκτρικές επιδόσεις, αποδείκνυε επίσης στους οδηγούς πώς η φιλοσοφία χαμηλότερων εκπομπών ρύπων και εύκολης φόρτισης μπορούσε να ενσωματωθεί απρόσκοπτα στο lifestyle τους.

2012: TS030 Hybrid

Η Toyota ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που επιβεβαίωσε τη συμμετοχή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA - World Endurance Championship (WEC) χρησιμοποιώντας ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το Toyota Sport TS030 Hybrid ήταν ο διάδοχος των εμβληματικών αγωνιστικών αυτοκινήτων TS010 και TS020 που συμμετείχαν στις 24 ώρες του Le Mans με τερματισμούς στο βάθρο τη δεκαετία του 1990. Εκείνη την εποχή, η πρωτοποριακή μας προσέγγιση στην τεχνολογία είχε ως αποτέλεσμα την πώληση πέντε εκατομμυρίων υβριδικών οχημάτων Toyota σε όλο τον κόσμο.

2012: Η τεχνολογία Hybrid εισάγεται σε όλη τη γκάμα Toyota

Το 2012, αυξήσαμε περαιτέρω τη δέσμευσή μας στη βιώσιμη κινητικότητα όταν λανσάραμε μία σειρά υβριδικών μοντέλων Toyota – Yaris Hybrid, Prius+ και Prius Plug-In.

2014: Mirai Fuel Cell Electric Vehicle

Με το επαναστατικό υδρογονοκίνητο Mirai, η Toyota προσβλέπει σε ένα καλύτερο μέλλον. Το Toyota Mirai φέρνει την τεχνολογία μηδενικών εκπομπών στο επόμενο επίπεδο, καθαρίζοντας τον αέρα καθώς κινείται, με μοναδικό παραγόμενο υποπροϊόν το νερό. Με εξαιρετική αυτονομία και άριστη απόδοση, το Mirai επισπεύδει τώρα τις μελλοντικές εξελίξεις.

2015: TS050 Hybrid

Το TS050 Hybrid, το τρίτο αυτοκίνητο της Toyota από το 2012 που ξεκίνησε τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα, αποκαλύφθηκε στην πίστα του Paul Ricard στη νότια Γαλλία. Αυτό το πρωτοποριακό όχημα είχε μία σημαντική αλλαγή στο σύστημα κίνησης. Ένας V6 βενζινοκινητήρας 2.4L, twin-turbo, άμεσου ψεκασμού συνεργαζόταν με ένα υβριδικό σύστημα 8MJ, και τα δύο προϊόντα του Motor Sport Unit Development Division στο Τεχνικό Κέντρο Higashi-Fuji της Toyota στην Ιαπωνία.

2017: Prius+

Προσφέροντας μεγαλύτερη χωρητικότητα για αποσκευές και χώρο για μέχρι επτά άτομα, το Prius+ είχε παρόμοια εμφάνιση – αλλά με πιο επιμηκυμένη πίσω σχεδίαση και διακριτικές στιλιστικές διαφορές. Απευθυνόμενο σε οικογένειες που χρειάζονταν περισσότερο χώρο, το Prius+ ήταν μία ευπρόσδεκτη προσθήκη στη γκάμα υβριδικών μοντέλων της Toyota. Προσφέροντας εξαιρετική απόδοση χάρη στην ισχυρή μπαταρία του, το όχημα αυτό δεν επηρεάστηκε από το πρόσθετο βάρος.

2019: 2η Γενιά Mirai FCEV

Εύκολο στον ανεφοδιασμό, με αυτονομία πάνω από 500 km και μοναδική εκπομπή το νερό, τα πρωτοποριακά μας οχήματα Hydrogen Fuel Cell Electric φέρνουν την επανάσταση στον τρόπο που οδηγούμε. Έχοντας οδηγήσει τις εξελίξεις με το πρώτο στον κόσμο υδρογονοκίνητο όχημα παραγωγής το 2014, προάγουμε την τεχνολογία κυψελών καυσίμου μηδενικών εκπομπών σε νέα ύψη με τη δεύτερη γενιά Mirai – το όραμα για ένα καθαρότερο μέλλον που είναι έτοιμο για τους δρόμους του σήμερα.

2019: Οικογένεια All-Electric Proace

Η γκάμα All-Electric οχημάτων μας με μπαταρία συνδυάζει την ασυμβίβαστη ικανότητα και ευελιξία του αγαπημένου αυτοκινήτου πόλης Toyota Proace van με τις επιδόσεις και την απόδοση ενός αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης μηδενικών εκπομπών. Επαναστατικό επαγγελματικό όχημα, προσφέρει στους ιδιοκτήτες του τα οφέλη της τεχνολογίας μηδενικών εκπομπών και της πρόσβασης σε ζώνες χαμηλών (LEZ).

2021: Προχωρώντας Beyond Zero

Η νέα σειρά Toyota bZ προχωρά πέρα από τις μηδενικές εκπομπές μεταμορφώνοντας τις ζωές και τις εμπειρίες των ανθρώπων. Η επόμενη γενιά καινοτόμων All-Electric οχημάτων με μπαταρία προσφέρει ένα αβίαστο μίγμα κομψής, σύγχρονης σχεδίασης και εξαιρετικών ικανοτήτων. Μειώστε το αποτύπωμά σας στον πλανήτη, απολαύστε εξαιρετικές επιδόσεις και αποκτήστε μία σειρά κορυφαίων καινοτόμων χαρακτηριστικώ

2022: bZ4X All-Electric SUV

Καινοτόμα, αποδοτικά και με δυναμική σχεδίαση SUV, τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας της Toyota προσφέρουν εξαιρετικές AWD ικανότητες και κορυφαία αυτονομία. Απολαύστε μία νέα εμπειρία με το καινοτόμο bz4X, το πιο πρόσφατο ηλεκτρικό SUV της γκάμας μας.